impostazione collare kit pes (utile per i produttori di kit)

aliheidari2520

Giovanissimi A
22 Settembre 2016
509
343
63
PSN ID
aliheidari2520
sorry (my bad), first link was wrong ! it hadn't PSD file (updated now) ... download it again.

because most of blenders aren't so careful in collar area, I decided to make a benchmark to adjust kit collars. I made it in 2018 but still it works well on 2020.

I made a PSD file which include two layers called (collar in game) and (collar in game copy)

(collar in game) is the area which collars actually appear in game
(collar in game copy) is the same area, but I cut it in the middle, so if you made this layer appear, you can compare your adjusted kit with these collar layers.

I divided the collar section into 11 sections by 11 different colors, and took screenshot from this 11 colors in game in all of the collar types in game, to see how collar area will appear in game in different collar types.

this download link include the PSD file and those screenshots:
http://www.mediafire.com/file/17qtfnihv96jbdp/pes_kit_setting.zip/file

------------------------------------------------------
scusa (mio cattivo), il primo link era sbagliato! non aveva file PSD (aggiornato ora) ... scaricalo di nuovo.

a causa della maggior parte dei frullatori non sono attenti nell'area del colletto, ho deciso di fare un punto di riferimento per regolare i collari del kit. L'ho fatto nel 2018, ma funziona ancora bene sul 2020.

Ho creato un file PSD che include due livelli chiamati (collar in game) e (collar in game copy)

(collare in gioco) è l'area in cui i collari appaiono effettivamente nel gioco
ma nel mezzo, ma se hai fatto apparire questo livello, puoi vedere il tuo kit modificato con questi livelli di colletti.

11 colori diversi e preso screenshot da questi 11 colori in gioco in diversi collari.

questo link per il download include il file PSD e questi screenshot:
 
Ultima modifica: